مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح ۱۹۱۷ واحد مسکونی در تهران،شهرری و قرچک از محل تسهیلات نوسازی مردمی خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران: ۱۹۱۷ واحد مسکونی در تهران افتتاح می‌شود

به گزارش قدس انلاین، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: همزمان با افتتاح سراسری پنج هزار واحد مسکونی در ۱۷ استان کشور، در استان تهران به عنوان استان پیشرو در اعطاء تسهیلات نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری ۱۹۱۷ واحد مسکونی در تهران، ری و قرچک در قالب ۲۱۸ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد به مرحله افتتاح رسیده است.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه و در سالروز بزرگداشت سوم خرداد(حماسه آزادسازی خرمشهر) میزبان مقامات ملی و استانی، خبرنگاران و اصحاب رسانه در پروژه پایلوت (مجتمع ۵۲ واحدی زیتون در منطقه ۱۴ تهران) هستیم تا نمایشگر تحقق وعده‌های دولت سیزدهم در حوزه مسکن باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تسهیلات اعطایی برای ۱۹۱۷ واحد مسکونی برای هر واحد ۴۵۰ میلیون تومان در شهر تهران و ۳۵۰ میلیون در شهرهای استان اعلام کرد و گفت: با سیاست‌های جدید وزارت راه و شهرسازی این تسهیلات امروز به عدد ۵۵۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی رسیده است و در افتتاح‌های بعدی رقم تسهیلات اعطا شده ۵۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

جنتی افزود: در مجموع ۲۱۸ پروژه افتتاحی تسهیلات اعطایی ۱۳۹۰ میلیارد ریال از محل نهضت ملی مسکن (تسهیلات مردمی نوسازی) بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.